Veelgestelde vragen

Hieronder volgt een overzicht van veelgestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op via info@danscompagnie.nl of via het contactformulier.

 

KAN IK MEERDERE PROEFLESSEN AANVRAGEN?

Het is mogelijk om voor alle lessen eenmalig een proefles aan te vragen. Let daarbij wel op dat alleen de eerste proefles gratis is, ongeacht voor welke dansles deze proefles is. Een tweede proefles kost € 5,-.

WAT VOOR KLEDING MOET IK DRAGEN VOOR DE PROEFLES?

Dat verschilt per les. Zorg er in ieder geval dat je comfortabele kleding draagt waarin je goed kan bewegen, zoals een joggingbroek of een legging met een loszittend of elastisch shirt. Indien schoenen nodig zijn voor de dansles, zorg dan voor schoenen waarvan de zool niet afgeeft (standaard binnensportschoenen) en dat de zool van de schoenen helemaal schoon is. We willen liever geen zand en ander vuil van buiten op de dansvloer hebben.

KAN IK MIDDEN IN HET SEIZOEN INSTROMEN?

Ja, dat kan zeker. Er kan op ieder moment in het seizoen ingestroomd worden. Let wel: als een groep al ver gevorderd is met voorbereidingen voor een optreden, zal je waarschijnlijk een deel van de les niet actief kunnen meedoen, maar je bent dan alsnog van harte welkom! In overleg met de docent kan ook gekozen worden om op een ander moment in te stromen, bijvoorbeeld als de groep met nieuw lesmateriaal start.

WAT ALS IK EEN KEER NIET NAAR DE LES KAN KOMEN?

Dat is geen probleem. Zorg dat je je op tijd afmeldt en dan wordt jouw gemiste les omgezet in een inhaalles. Afmelden kan door een e-mail te sturen naar info@danscompagnie.nl. De inhaalles kan na overleg tijdens een andere les ingehaald worden. Een gemiste les zonder tijdige afmelding voorafgaand aan de les kan niet ingehaald worden.

WAT ALS IK DOOR OMSTANDIGHEDEN VOOR EEN LANGERE PERIODE NIET NAAR DE LES KAN KOMEN?

Bij langdurige afwezigheid door ziekte, blessure, zwangerschap of een andere reden, kan gekozen worden om het abonnement tijdelijk te pauzeren. Breng ons hiervan op de hoogte door een e-mail te sturen naar info@danscompagnie.nl. Bij pauzering van het abonnement blijven jouw persoonlijke gegevens in het ledenbestand staan en je behoudt jouw plek in de les. In de periode van de tijdelijke stop wordt geen lesgeld afgeschreven. Zodra je weer in de gelegenheid bent om aan de lessen deel te nemen, kan je een e-mail sturen naar info@danscompagnie.nl en wordt jouw abonnement vanaf de eerstvolgende lesmaand weer geactiveerd

KAN IK TUSSENTIJDS MIJN ABONNEMENT OPZEGGEN?

Ja, een abonnement bij Danscompagnie Eemnes kan per maand opgezegd worden. Opzeggingen verstuurd voor de 20e van elke maand worden diezelfde maand verwerkt. Opzeggingen verstuurd vanaf de 20e gelden voor de daarop volgende maand. Dit betekent dat u nog één maand doorbetaald. Opzeggingen kunnen uitsluitend per e-mail worden gedaan. Het e-mailadres hiervoor is: info@danscompagnie.nl. Opzeggingen zijn definitief als u van ons een bevestiging heeft ontvangen (binnen 14 dagen).

KAN IK HET LESGELD OOK DOOR MIDDEL VAN EEN AUTOMATISCHE INCASSO BETALEN?

Via onze ledenapp is het mogelijk om een automatische incasso in te stellen. Ga in de app naar lidmaatschap > automatische incasso > vul de ontbrekende bankgegevens in > verstuur de gegevens > vergeet niet om in het laatste scherm je handtekening te plaatsen > druk op verzenden. De incasso machtiging is pas na digitale ondertekening volledig. Alleen dan kunnen wij de automatische incasso voor je activeren.